Views: 0 Autore: U situ Editor di u situ Publicà: 2022-12-06 Origine: Situ
À scuntrà i bisogni di l'e necessità di u mercatu cusmeticu, cumpagnie o i circadori sviluppanu materiali cun culori diffirenti, forza è flexizia è altre proprietà.
A varietà di materiali hè certamente bona per i cumpratori di pacchetti cosmetichi. Ma parechje persone ordinarie sò qualchì volta cunfundite, cunfunditi trà di elli à a fine ciò chì hè a sfarenza, à a fine, ùn hè micca u listessu materiale.
Parechje persone anu dumande nantu à l'acrilicu spessu usata. Pari u vetru da a distanza, ma pari di plastica quandu pigliate un ochju vicinu. Hè chjamatu acrilicu, hè vetru o plastica?
Ciò chì hè acrilicu
Acilologica hè u nomu più cumuni per questu materiale, ancu cunnisciutu cum'è vetru organicu, u nome Inglese hè pozijielatu metacturatu. L'abbusviazione hè pmma, u so nome chjesa hè chjamatu missia di polichifa, i so materiali primi appartene à i chimichi acrilici.
In solitu, pudemu sente u nome di i cardi d'acrilica, filu acrilica, nylon acrilica è cusì allora, in più di l'usu di e folla acriliche. I poli acrstoliche sò fatte à particarli agriliche è resine è altre sintesi materiali, mentre altri tessili acrilichi sò fatti di fibre acriliche, ùn anu micca à a stessa categuria.
Parechje volte simu chì l'acrilicu hè un novu materiale, ma hè statu inventatu per più di centu anni. In quantu à u 1872, stu polimeru chimicu hè statu scupertu. Finu à u 1920, u primu fogliu acrilicu fu sintesi solu in u laboratoriu. A fabbrica hà rializatu u fabricazione di folla acrilica in u 1927. U primu acrilicu fibru hè statu usatu solu in aereo. A a fine di u seculu XVIE, cù a migliore di processione di u prucessu, acrilicu hà cuminciatu à esse assai adupratu in più industrie. Cù a riflessione di e garelli cosmetichi di i cosmetichi benessati brillanu cum'è un diamante.
Avà, acrilicu diventò un materiale impurtante per parechji fruttificati, cume costruzioni di imballaggio, parti di strumenti, luci d'automobili, epie ottiche, pipes effettiche, ertecte
Caratteristiche di acriliche
Acilologica hà trasparenza alta, visione chjaru, pò ghjunghje più di 92% transmensione luce, u trasmessu luce di u vetru urdinatore hè solu di u 115%. Pò ripiglià a trasparenza di u vetru otticu, ancu dopu a tistica chì aumenta à l'effettu esteticu di acrilica. A trasmissione di l'acrilichi aiuta à fà parechji buttigli d'acrilici brillanti è vasi.
Grazie à e proprietà materiale speciale, a forza di acrilica hè più di una decina di volte chì di u vetru ordinariu. Acrilicu pò esse descrittu cù una forte frase cumparatu à u vetru ordinariu. I prudutti fatti di i prudutti acrilichi saranu assai durable. I prudutti trasparenti sò fragili per esse scruccatu. A causa di a so alta forza, acrilica hè ancu unu di i materiali trasparenti più resistenti.
Acrilicu cumencia à soffre à 113 ℃, fusione à 160 ℃. Sta tempercia chì a face altamente plasticità, pò esse fattu in ogni forma facilmente.
Acilicu hè assai resistente à i cambiamenti di a temperatura, l'urididazione, acidu è alcline è Alkline, facenda assai adatta per l'applicazioni esterni.
Benchì acrilica hà tante vantaghji, ma hà sempre qualchì svantaggi. U primu hè prezzu, acrilicu hè più caru di u vetru, hè difficiule per rimpiazzà a vetru cumpletamente. In siconda, per via di a so bassa puntu di ignizione, acrilica mentre esposta direttamente à a fiamma si scioglie è eventualmente brusgià. Acrilica brusgia liberarà fumpi totici, dunque, quandu hè tagliata per strumenti elettronichi, sarà in temperatura calda è faciule per sformà è rifacinate.
Pari u vetru ma hè più in plastica
Acrilico appartene à un materiale polimeru polimeru, chì hè termoplasticu. Iè, avete lettu chì a diritta, hè plastica.
Acilicu hè fattu di poliimerizazione monomaticu Methyl, per chì hè a differenza trà acrilica è altri plastichi?
Per via di e numerese caratteristiche simili d'acriliche, certi vantaghji, suro vicini vetro, è unipochi ponu finite performemente per i cullabi di vetru.
Materiali trasparenti sò una di i materiali più utilizati in parechje industrie, è di i cuncepitori è spessu sceglie sti polemici trasparenti cum'è una vaso tradiziunale
Acrilichi succede à avè queste proprietà di u vetro o materiali trasparenti, ma ùn hè micca vucale, dunque si hè riferitu cum'è plexiglio.
Prucessu di produzzione acrilica
U prucessu di processione d'acrilicu hè simili à quellu di altri plastichi, eccettu chì a temperatura specifica è u catalòu aghjuntu pò varià a pò varià.
Cast molding
Casting ci hè bisognu di acrilica un mold, moldiatu in u muffu è lasciatu da parechje ore à me diventa suluzione è pò esse sguassatu da u muffa.
Dopu à a foglia face a mold, hè trasferitu in un autocura, una macchina speciale chì funzioni in tuttu un cooker di pressione è un fornu. L'autoclaveghja u usa calore è a pressione per sbulicà e bolle d'aria fora di a plastica, dendu una clarità più alta è una forza di stu prucessu dura spessu.
Dopu avè sguassatu l'acrilicu incruciatu da l'autoclave, a superficia è i bordi anu bisognu à esse grandi volte, prima cù un picculu granu di sandpaper è poi cù una superficia di acilica liscia è chjaru.
Molding d'extruzione
U materiale acilica di dulce hè aghjuntu à a macchina autodoria, chì calda a vostra materiale caru finu à ghjunghje à u per a permette di diventà visoca.
Allora hè alimentatu trà dui pressi di roller, è u plastica fugale hè appiattata da a pressione in una foglia uniforme, è dopu a foglia hè rinfresca è fatta solida.
U fogliu hè tagliatu à a dimensione desiderata è hè pronta per l'usu dopu à u mullizzu è u pulitura. A molding d'extruzione pò solu pressu i foglii più fini è ùn crea micca altre forme o più belli.
Iniezione a molda
Cum'è l'altri prudutti di plastiche di i prucessi injettiva di l'iniezione di l'agrilicu mettenu ancu i pellets acrilichi in una puntata o viti in i mullizza di a mulla, alta temperatura fondete u materiale crude in una pasta.
Dopu i materiali sò allatteci in a cavità abrasniva è furmate in una forma fissa dopu seccà per circulazione d'aria calda, è allora pronta à arà à pulisce è puliti è puliti.
Oghje, l'usu di l'acrilicu hè aumentà l'annu per annu. Benchì acillicu hè una di e più antichi tedici, A so trascessione opticali è a resistenza à ambienti outdoor facenu e prime scelte in petite industriale.